US daily newspaper exposes David Mabuza

Die Vryburger

0
US daily newspaper exposes David Mabuza. Photo: Die Vryburger
US daily newspaper exposes David Mabuza. Photo: Die Vryburger

The influential US daily newspaper, the New York Times, criticized David Mabuza in a sharply condemning article about millions of dollars he allegedly channeled to himself. It is money that was earmarked for education.

According to the article, he used the money to further his political ambitions and that there were almost 20 political assassinations in the Eastern Transvaal under his leadership, this after people emerged to uncover his affairs.

Read the original article in Afrikaans on Die Vryburger

South Africa Today – South Africa News

Related Post

MTN withdrawn from Afrikaans is Groot ToekomsVonk calls on MTN to withdraw as a matter of urgency, following their withdrawal as sponsor of Afrikaans is Groot (AIG) due to Steve Hofmeyr's ...
A vote for a smaller party does count! The following is an adaptation from an article by Danny Viljoen: After seeing a myriad of comments and posts claiming that a vote for a 'smaller party...
‘If the president can lie then so can Eskom&... Energy expert Ted Blom has accused Eskom of lying about their denial of phase 5 power outages. According to Blom, Eskom announced on Tuesday 19 March ...
FF Plus youth creates petition against HRC’s Malem... The Human Rights Commission (HRC) has let South Africa down with its finding that the EFF Leader, Julius Malema, is not guilty of hate speech. Last we...
Disclaimer: The views of authors published on South Africa Today are their own and do not necessarily represent the views of South Africa Today. By viewing, visiting, using, or interacting with SouthAfricaToday.net, you are agreeing to all the provisions of the Terms of Use Policy and the Privacy Policy.